Elektroniczna deklaracja zdrowia na Dominikanę - instrukcja rejestracji.
Szanowni Państwo, w celu wypełnienia elektronicznej deklaracji zdrowia należy wejść w poniższy link: https://eticket.migracion.gob.do/, a następnie uzupełnić wymagane informacje zgodnie z instrukcją by otrzymać indywidualny kod QR (w przypadku braku możliwości ukończenia procesu rejestracji, prosimy o użycie innej przeglądarki). Proces należy wykonać nie wcześniej niż na 72 godziny przed wylotem z Polski lub Dominikany. Formularz należy wypełnić na loty w obie strony.
1. Aby rozpocząć proces rejestracji należy kliknąć przycisk E-ticket application:
2. Następnie należy odpowiedzieć na pytanie Are you taveling with someone else?
- Czy podróżujesz z innymi osobami.
Automatycznie zaznaczona jest opcja No (nie), aby zmienić odpowiedź na Yes (tak) należy kliknąć na czerwone pole z napisem No.
Jeżeli zmienimy No na Yes, automatycznie pojawi się pytanie o liczbę osób współpodróżujących - How many people are with you? - Ile osób podróżuje z Tobą? Jest możliwość wybrania od 1 do 6 osób.
Na zakończenie tego etapu należy zaznaczyć opcję I’m not a robot - nie jestem robotem i kliknąć przycisk Submit - prześlij.
3. Po poprawnym dokonaniu rejestracji system automatycznie wygeneruje kod aplikacyjny, który można zobaczyć na górze ekranu.
Należy zapamiętać kod aplikacyjny, ponieważ w przyszłości będzie on wymagany do zalogowania się do systemu.
4. Następnie należy podać podstawowe informacje dotyczące miejsca zamieszkania w Polsce: a) permanent address - ulica i numer domu b) kraj zamieszkania c) city - miasto - należy wybrać z listy, po wpisaniu nazwy kliknąć search d) state - województwo - uzupełni się automatycznie po wyborze miasta f) postal code - kod pocztowy g) do you make stops in othes countries? - czy miałeś przesiadki w innych krajach? automatycznie podstawiona jest opcja No - nie, kliknij na Yes - tak jeżeli leciałeś z przesiadką w innym kraju.
Należy zaznaczyć czy uzupełniany formularz dotyczy lotu do czy z Dominikany: - Arrival to the Dominican Republic - przylot do Dominikany - Departure from Dominican Republic - wylot z Dominikany
Aby przejść do kolejnego kroku należy kliknąć przycisk Next - dalej.
5. W następnych kroku należy uzupełnić dane osobowe każdego uczestników podróży
a) names - imiona b) last names - nazwisko c) date of birth - data urodzenia d) gender - płeć (do wyboru: masculine - mężczyzna, femenine - kobieta) e) place of birth - kraj urodzenia f) country of nationality - narodowość zgodna z paszportem z którym podróżujesz g) passport - numer paszportu z którym podróżujesz h) confirme passport - potwierdź paszport i) civil status - stan cywilny - others - inny - free union - wolny związek - cubinagne - konkubinat - married - żonaty/ta - single - wolny j) occupation - zawód - do wyboru z listy - others -inny - engineer - inżynier - lawyer - prawnik - CE - –prezes - entrepreneur - przedsiębiorca - mechant - handlowiec - analyst - analityk
ARE YOU A FOREIGNER RESIDENT IN THE DOMINICAN REPUBLIC?
Następnie należy zaznaczyć czy jesteśmy rezydentem w Rep. Dominikany. Automatycznie podstawiona jest odpowiedz No-Nie. Jeżeli Yes - Tak to kliknij.
ARE YOU LODGING IN A PRIVATE RENTAL?
Następnie należy zaznaczyć czy mieszkamy w prywatnej kwaterze. Automatycznie podstawiona jest odpowiedz No - Nie, jeżeli Yes - Tak to kliknij.
ARE YOU GOING TO STAY AT A HOTEL?
- czy masz zakwaterowanie w hotelu?
Po zaznaczeniu odpowiedzi Yes należy podać nazwę zarezerwowanego hotelu, wybierając z listy. Dla następnej osoby pojawi się pytanie czy zakwaterowanie odbędzie się w tym samym hotelu. Automatycznie podstawia się opcja No - nie. Jeżeli mieszkamy w tym samym hotelu należy kliknąć i wygenerować Yes - tak.
a) origin port - nazwa lotniska - należy wpisać nazwę miasta z którego rozpoczyna się połączenie lotnicze np.: Warszawa. Wpisanie ręcznie WAW przyspieszy procedurę wyboru - lotnisko podstawi się automatycznie. Jeżeli zaznaczono wcześniej przelot z przesiadką, pojawią się dwa lotniska do uzupełnienia. Pierwsze name of the port of origin - nazwa pierwszego lotniska z którego rozpoczyna się podróż, i drugie embarkation port - nazwa lotniska z którego realizowany bezpośredni jest lot na Dominikanę b) flight number - numer lotu c) flight date - data lotu - należy wybrać z kalendarza d) embarkation port - nazwa portu lotniczego na Dominikanie e) airline name - nazwa linii lotniczej f) flight confirmation number - potwierdzenie numeru lotu
g) name of landing port - nazwa lotniska, w którym odbywa się docelowe lądowanie -pojawia się tylko przy uzupełnianiu formularza na lot powrotny do Polski h) travel purpose - powód wyjazdu - wybierany z listy - others - inne - visit friends and /or relatives - wizyta u znajomych/krewnych - studies - studia - convention - conference - zjazd/konferencja - business - służbowo - leisure - wypoczynek h) days of staying - długość pobytu i) email - adres mailowy
Aby przejść dalej kliknij NEXT.
6. W kolejnym kroku należy uzupełnić informacje celne.
a) do you bring or bring with you or in your luggage (s), you and/or your family members, currency values or another payment instruments, an amount of USD $ 10,000 or it’s equivalent in another (s) type (s) of currency (s)? - Czy zabierasz ze sobą lub w bagażu, swoim i/lub członków Twojej rodziny, pieniądze lub inne wartościowe produkty, na łączną wartość 10000 USD lub jej równowartość w innej walucie?
b) do you bring with you or in your luggage live animals, plants or food products? - czy zabierasz ze sobą lub w bagażu żywe zwierzęta, rośliny lub produkty spożywcze?
c) do you bring with you or in your baggave goods subject to tax payment - czy zabierasz ze sobą lub w swoim bagażu towary podlegające zapłacie podatku? Suwakiem należy zaznaczyć odpowiedź No - nie, lub Yes - tak
Aby przejść dalej należy kliknąć NEXT.
7. Następnym krokiem jest zaznaczenie wszystkich krajów, przez które był realizowany tranzyt:
Transit countries before arriving in the Dominic Republic - kraje, przez które był realizowany tranzyt przed przylotem do Dominikany.
Kraje należy dodać klikając w zielony guzik ze znaczkiem + i wybierając z listy
8. Następnie należy pozostawić informacje dotyczące wszystkich krajów odwiedzanych w ciągu ostatnich 30 dni przed wylotem do Dominikany: countries visited in the last 30 days - kraje odwiedzane w ciągu ostatnich 30 dni. Kraje należy dodać klikając w zielony guzik ze znaczkiem +
Następnie należy zaznaczyć symptomy zaobserwowane u siebie - declatarion of sing and symptoms: a) none - żadne b) runny nose - katar c) fatigue - zmęczenie d) sore throat - ból gardła e) cough - kaszel f) fever - gorączka g) muscle pain - ból mięśni h) shaking chills - dreszcze i) headache - ból głowy j) breathing difficulty - trudności w oddychaniu k) onset of symptoms - początek objawów - przy wcześniejszym zaznaczeniu opcji none należy pozostawić to pole puste lub jeśli zaznaczyliśmy któryś z objawów należy podać datę jego początku. Następnie należy podać numer telefonu kontaktowego w sekcji phone number - numer telefonu.
9. Po zatwierdzeniu danych przyciskiem Submit na stronie pojawi się poniższy komunikat
Czy ktoś pomógł Ci wypełnić ten formularz?
Należy odpowiedzieć Yes - tak, lub No - nie.
Aby przejść dalej należy kliknąć SUBMIT.
10. Kolejnym krokiem jest złożenie oświadczeń: A) Oświadczam właściwym organom, że podane informacje są prawdziwe i podlegam karom przewidzianym przez prawo za podanie wszelkich nieprawdziwych informacji.
B) oświadczam, że podane informacje są zgodne z prawdą i akceptuję, że moje fałszywe oświadczenie stanowi naruszenie krajowych przepisów zdrowotnych.
W celu potwierdzenia oświadczeń należy wybrać przycisk OK.
11. Po potwierdzeniu oświadczeń proces rejestracji zostanie ukończony, a na stronie pojawi się kod QR, który należy zapisać w pliku PDF gotowym do wydruku, klikając przycisk - generar PDF.
12.Pobrany plik należy wydrukować i zabrać ze sobą do samolotu.
W razie występowania problemów technicznych podczas uzupełniania formularza elektronicznego, rekomendujemy poniższe działania: - zmiana przeglądarki internetowej - wyczyszczenie ciasteczek i historii przeglądania - sprawdzenie czy strona nie jest automatycznie przetłumaczona na język polski.
Strona musi być w oryginalnym językuKody QR są generowane przez serwis destynacji, do której składa się deklarację. Wszelkie pytania dotyczące wygenerowania kodu QR należy kierować do serwisu obsługującego stronę. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania, rekomendujemy zapoznanie się z sekcją FAQ danej strony/aplikacji.
W ciągu 48 - 12 godzin przed przybyciem na Maderę lub Porto Santo (wyspę archipelagu Madery) podróżni w wieku od lat 12 powinni wypełnić formularz na stronie: https://madeirasafe.com/#/login
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika powyżej 12. roku życia.
1. Uzupełnij dane:
Language - język, wybierz z listy GB English - angielski Full name - imię i nazwisko Citizen Card or Passport - numer dowodu osobistego lub paszportu E-mail address - adres e-mail Mobile number - numer telefonu komórkowego, pod którym będziesz dostępny podczas pobytu na Maderze Password - hasło
Zaznacz zgody: I authorize the R.A.M. to send me automatic communications concerning public health issues, appointments and test results (COVID-19) Wyrażam zgodę na otrzymywanie od władz Madery automatycznych powiadomień dot. zdrowia, wizyt i wyników testu (COVID-19) I read, understand and accept the Terms and Conditions and the Privacy Policy Zapoznałem się z regulaminem I polityką prywatności
Kliknij w SAVE
2.Na ekranie pojawi się okienko logowania:
Zaloguj się przy użyciu podanych wcześniej danych - adresu e-mail i hasła. Kliknij w LOG IN.
3. Zostaniesz przekierowany do strony głównej:
Kliknij w PROFILE, aby uzupełnić dane.
Birthday - data urodzenia - wybierz z kalendarza Gender - płeć - wybierz Male - mężczyzna, Female - kobieta, Other - inna Country of origin - kraj pochodzenia - wybierz z listy Poland - Polska Traveler Type - podróżny - wybierz z listy Tourist - turysta Home country address - adres Mobile number - numer telefonu - pole uzupełni się automatycznie Email - adres e-mail -pole uzupełni się automatycznie Citizen Card or Password - karta obywatela lub paszport-pole uzupełni się automatycznie Zaznacz suwak Click here to share your location with Health Authorities so we can find you better in an emergency, jeśli chcesz udostępnić władzom Madery swoje miejsce pobytu. Kliknij w SAVE.
4. Zostaniesz przekierowany do strony głównej. Kliknij w CREATE TRIP, aby dodać szczegóły dot. podróży:
5. W kolejnym kroku uzupełnij dane:
a) Travel - rodzaj transportu wybierz plane - samolot b) Flight number - numer lotu c) Airplane seat - numer fotela lotniczego można wpisać 1A
Kliknij NEXT aby przejść dalej.
6. W kolejnym kroku uzupełnij dane:
a) Date of arrival in Madeira - data przylotu na Maderę - kliknij i wybierz z kalendarza oraz z zegara i zapisz klikająć w OK b) Date of departure from Madeira - data wylotu z madery - kliknij i wybierz z kalendarz, wystarczy tylko dzień wylotu i zapisz klikając w OK c) Countr - kliknij i wybierz z propozycji miasto pobytu na Maderze d) Where are you staying - gdzie się zatrzymasz - wpisz nazwę i adres hotelu
Kliknij NEXT aby przejść dalej.
7. W kolejnym kroku uzupełnij dane dot. osób, z którymi podróżujesz:
Jeśli podróżujesz z innymi osobami dodaj je zaznaczając jednocześnie czy są starsze niż 12 lat - kliknij w ADD A PERSON. Na ekranie pojawi się dodatkowe okno:
Przy większej liczbie towarzyszy podróży powtórz działanie.
Następnie zatwierdzić klikając w NEXT.
8. W następnym kroku, należy zaznaczyć dane jak poniżej, jeżeli są zgodne z prawdą.
a) I have had contact with a confirmed or probable case of SARS-CoV-2 or COVID-19 infection in the last 14 days - w ciągu ostatnich 14 dni miałem kontakt z potwierdzonym lub prawdopodobnym przypadkiem zakażenia SARS-CoV-2 lub COVID-19 b) I have been diagnosed with COVID-19 - zdiagnozowano u mnie COVID-19
Następnie zatwierdzić dane klikając w NEXT.
9. Zostaniesz przekierowany do strony głównej.
TO WSZYSTKO.
Prosimy o zabranie certyfikatów szczepień gdyż potrzebne one będą podczas meldowania w hotelu oraz aby otrzymać dostęp do restauracji, muzeów etc.
Aby edytować dane swojej podróży zaloguj się na konto i kliknij w Edit Trip.
PONIŻEJ INSTRUKCJA TRACI WAŻNOŚĆ.
Wybierz rodzaj dokumentu, który chcesz załączyć. Po wgraniu pliku, zaczekaj na zatwierdzenie go przez władze Madery (Choose the type of document you want to add.After uploading the file, wait for the competent authorities to validate it).
Wybierz: - Antigen(48h) -negatywny wynik testu antygenowego na COVID-19 wykonanego na 48 godzin przed wylotem - Covid Test PCR (72h) -negatywny wynik testu PCR na COVID-19 wykonanego na 72 godziny przed wylotem; - Vaccine - pełny cykl szczepień; - Recovered (last 180 days) - przebycie COVID-19 (w ciągu ostatnich 180 dni); - Green Passport/Covid EU Digital Certificate - Zielony Paszport/Unijny Certyfikat Covid (UCC); - Recovered + Vaccine (1 dose) - przebycie COVID-19 + 1 dawka szczepienia
Dodatkowo: - wybierając Vaccine,uzupełnij producenta - wybierając Green Passport/Covid EU Digital Certificate,uzupełnij na jakiej podstawie otrzymałeś certyfikat: Antigen (48h) - negatywny wynik testu antygenowego na COVID-19 wykonanego na 48 godzin przed wylotem - Covid Test PCR (72h) - negatywny wynik testu PCR na COVID-19 wykonanego na 72 godziny przed wylotem, dodatkowo uzupełnij datę wykonania testu (Test date) datę otrzymaniawyniku (Result date); - Vaccine -pełny cykl szczepień, dodatkowo uzupełnij datę podaniaostatniej dawki (Administration date); - Recovered (last 180 days) - zaświadczenie o przebyciu COVID-19 w ciągu ostatnich 180 dni, dodatkowo uzupełnij datę uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu (Date of first positive result) Aby dodać dokument, kliknij w UPLOAD i wybierz plik z dysku. Kliknij w SAVE
10.Na ekranie pojawi się informacja, że dokument oczekuje na zatwierdzenie (Waiting for validation):
Kliknij w BACK, aby powrócić do strony głównej.
Potwierdzenie o statusie Twojej aplikacji otrzymasz na adres mailowy.
Aby zobaczyć swój kod QR należy kliknąć w QR CODE.
JEŻELI TWÓJ KOD JEST JASNOZIELONY NALEŻY USTAWIĆ SIĘ NA LOTNISKU NA LINII JASNOZIELONEJ, A JEŻELI CIEMNOZIELONY TO NA LINII CIEMNOZIELONEJ.
KOD JASNOZIELONY CZEKA NA AUTORYZACJĘ I MOŻE BYĆ AUTORYZOWANY NA LOTNISKU NA MADERZE. ODBIERZ OD OBSŁUGI ODPOWIEDNIE INSTRUKCJE. MOŻESZ BYĆ POPROSZONY O OKAZANIE TESTU LUB ZAŚWIADCZENIA O ZASZCZEPIENIU.
11.Aby zarezerwować termin wykonania bezpłatnego testu w kierunku COVID-19 przed wylotem do Polski (dotyczy osób, które wykonają test RT-PCR na własny koszt przed przylotem na Maderę/Porto Santo; nie wykonają bezpłatnego testu RT- PCR na lotnisku po przylocie), lub z Madery na Porto Santo kliknij w SCHEDULE A TEST. Rezerwacja możliwa na 4 dni przed planowaną podróżą.
Potwierdzenie otrzymasz na pocztę mailowa.
Kliknij w info Available Locations aby uzyskać informację o dostepnych punktach wykonania testu.
W razie występowania problemów technicznych podczas uzupełniania formularza elektronicznego, rekomendujemy poniższe działania:
- zmiana przeglądarki internetowej - wyczyszczenie ciasteczek i historii przeglądania - sprawdzenie czy strona nie jest automatycznie przetłumaczona na język polski. Strona musi być w oryginalnym języku. Kody QR są generowane przez serwis destynacji, do której składa się deklarację. Wszelkie pytania dotyczące wygenerowania kodu QR należy kierować do serwisu obsługującego stronę. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania, rekomendujemy zapoznanie się z sekcją FAQdanej strony/aplikacji.
Formularz należy wypełnić dwukrotnie–przed wylotem z Polski do Meksyku i przed wylotem z Meksyku na Polski. Wcelu uzupełnienia formularza należy wejść na stronę internetową https://www.vuelaseguro.com. Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika podróży, nie wcześniej niż 12 godzin przed planowanym wylotem. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Każdy uczestnik powinien uzyskać osobny kod QR, który należy wydrukować lub zapisać w urządzeniu mobilnym. Z uwagi na konieczność okazania kodu QR, należy mieć go przy sobie na lotnisku i w samolocie
1. Pierwszym krokiem jest założenie konta.
Na stronie startowej należy kliknąć przycisk click here - pod pytaniem are you new.
2. Następnie, należy utworzyć konto.
Zarejestruj się podając adres e-mail oraz hasło (Password). Następnie powtórz hasło(Repeat password) i zaakceptuj warunki korzystania z serwisu oraz politykę prywatności. Kliknij w CREATE USER.
Na ekranie pojawi się komunikat o poprawnym utworzeniu konta:
Aby przejść dalej, kliknij w ACCEPT.
Z jednego konta można wypełnić formularz dla kilku uczestników podróży.
3. Na kolejnej stronie kliknij w REGISTER HERE.
4. Aby dodać uczestnika podróży i wygenerować kod QR, kliknij w ADD HEALTH QUESTIONNAIRE.
5. Na ekranie pojawi się komunikat informujący m.in. o tym, że system pozwala wypełnić formularz maksymalnie 12 godzin przed wylotem.
Aby przejść dalej, kliknij w ACCEPT.
6. Uzupełnij dane dotyczące lotu (Flight Data):
Departure date- data wylotu - wybierz z kalendarza Time- godzina przylotu do Meksyku - zaznacz zgodnie z zegarem 12-godzinnym (AM - przed 12.00 w południe, PM - od tej godziny) Przy locie powrotnym wybierz godzinę przylotu do Polski Flight Origin City- port wylotowy - wyszukaj i wybierz VARSOVIA Przy locie powrotnym wpisz MEXICO (CDMX) lub CANCUN) Destination City of Flight - port docelowy - wyszukaj i wybierz MEXICO (CDMX) lub CANCUN. Przy locie powrotnym wpisz VARSOVIA Airline- linia lotnicza - wybierz z listy zgodnie z informacją w dokumencie podróży,a jeśli na liście nie ma przewoźnika, który realizuje przelot, wybierz OTHER- inna Flight number- numer lotu UWAGA! Jeśli przelot odbywa się z przesiadką, w formularzu należy podać dane lotu w samolocie zgodnie z ostatnim odcinkiem lotu, który kończy się lądowaniem w Meksyku (lub w Polsce – dotyczy lotu powrotnego)
7. Następnie należy uzupełnić dane kontaktowe.
g) email - adres mailowy h) phone - telefon komórkowy
8. Następnie podaj dane adresowe (Permanent Address)
Country - kraj - wybierz z listy POLAND - POLSKA State - województwo Zip Code - kod pocztowy bez myślnika (np. 12345)
9. Następnie wymagane jest wypełnienie podstawowych danych dotyczących podróży:
Name(s) - imię/imiona First Surname - nazwisko Second Surname - drugie nazwisko - jeśli nie posiadasz, naciśnij spację Age - wiek Gender - płeć - wybierz z listy Male - mężczyzna, Female - kobieta lub I’d rather not say it - wolę nie podawać Nationality - narodowość - wybierz z listy POLAND - POLSKA
10. W kolejnej sekcji uzupełnij dane dotyczące zdrowia (Health Data)
What countries OTHER THAN Mexico have you visited in the last 14 days? - Jakie kraje (INNE NIŻ MEKSYK) odwiedziłeś w ciągu ostatnich 14 dni? - Kliknij wADD COUNTRY, aby dodać kraj. Na ekranie pojawią się dane do uzupełnienia.
During the last 14 days, did you, or any of your companions have close contact with someone with symptoms suggesting COVID -19 infection? - Czy w ciągu ostatnich 14 dni Ty/osoby z Tobą podróżujące miałeś/miały bliski kontakt z osobą wykazującą symptomy zachorowania, wskazujące na COVID-19? - zaznacz YES- TAK lub NO- NIE.
During the last 14 days, have you or any of your companions had a diagnostic test for COVID-19 with a positive result? - Czy w ciągu ostatnich 14 dni Ty/osoby z Tobą podróżujące otrzymałeś/otrzymały pozytywny wynik testu na COVID-19? - zaznacz YES- TAK lub NO- NIE.
During the last 14 days, have you had one or more of the following symptoms? - Czy w ciągu ostatnich 14 dni wystąpiły u Ciebie poniższe objawy: Fever -gorączka Dry cough -suchy kaszel Loss of Smell -utrata węchu Loss of Taste -utrata smaku Fatigue -zmęczenie Sore Throat -ból gardła Difficulty Breathing -duszności Jeśli tak, zaznacz odpowiedni checkbox
11. W kolejnym kroku możesz dodać kolejnego uczestnika podróży. W tym celu kliknij w ADD COMPANION.
Na ekranie pojawi się zapytanie, czy chcesz załadować dane adresowe głównego uczestnika podróży.
WybierzACCEPT- jeśli tak, lubCANCEL- jeśli nie. Następnie uzupełnij dane uczestnika podróży według poprzedniego schematu i kliknij w ADD.
12. Aby zachować wprowadzone dane i wygenerować kody QR dla wszystkich uczestników podróży, kliknij w SAVE AND GET QR’S.
13. Na ekranie pojawią się dane uczestników podróży
14. Aby zobacz kod QR, kliknij w SEE QR. Na ekranie pojawi się kod QR
Aby zachować lub wydrukować kod, kliknij w ikonę DRUKARKA lub w dokument prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz PRINT. Wydrukuj dokument lub zapisz go jako PDF.
Na teren Malty mogą wjechać osoby posiadające jeden z dokumentów:
zaświadczenie o przyjęciu pełnego cyklu szczepienia na COVID-19 szczepionką dopuszczoną do obrotu w UE. Od pełnego zaszczepienia musi minąć co najmniej 14 dni. Termin ważności certyfikatu musi być zgodny z przepisami kraju, który go wystawił (dla szczepień wykonanych w Polsce - ważny 270 dni)
negatywny wynik testu RT-PCR na COVID-19 wykonanego do 72 godzin przed przyjazdem
negatywny wynik szybkiego testu antygenowego (RAT) w formie Unijnego Certyfikatu Covid wykonanego do 24 godzin przed przylotem (testy RAT do samokontroli/użytku domowego nie są akceptowane)
zaświadczenie potwierdzające status ozdrowieńca (który nie może być starszy niż 180 dni)
Unijny Certyfikat Covid jest honorowany.
Dzieci poniżej 6. lat są zwolnione z testu i nie muszą mieć certyfikatu szczepienia (UCC).
Dodatkowo każdy z podróżnych może zostać poproszony o poddanie się testowi na COVID-19 na lotnisku po przylocie (test na koszt Rządu Malty). Cała procedura wykonania testu nie powinna trwać dłużej niż 1 godz.
Na teren Malty mogą wjechać osoby posiadające jeden z dokumentów:
zaświadczenie o przyjęciu pełnego cyklu szczepienia na COVID-19 szczepionką dopuszczoną do obrotu w UE. Od pełnego zaszczepienia musi minąć co najmniej 14 dni. Termin ważności certyfikatu musi być zgodny z przepisami kraju, który go wystawił (dla szczepień wykonanych w Polsce - ważny 270 dni)
negatywny wynik testu RT-PCR na COVID-19 wykonanego do 72 godzin przed przyjazdem
negatywny wynik szybkiego testu antygenowego (RAT) w formie Unijnego Certyfikatu Covid wykonanego do 24 godzin przed przylotem (testy RAT do samokontroli/użytku domowego nie są akceptowane)
zaświadczenie potwierdzające status ozdrowieńca (który nie może być starszy niż 180 dni)
Unijny Certyfikat Covid jest honorowany.
Dzieci poniżej 6. lat są zwolnione z testu i nie muszą mieć certyfikatu szczepienia (UCC).
Dodatkowo każdy z podróżnych może zostać poproszony o poddanie się testowi na COVID-19 na lotnisku po przylocie (test na koszt Rządu Malty). Cała procedura wykonania testu nie powinna trwać dłużej niż 1 godz.
Wjazd do Chorwacji jest możliwy bez żadnych ograniczeń (dla osób wjeżdżających bezpośrednio z terytorium UE lub strefy Schengen). Nie ma potrzeby okazywania certyfikatu szczepienia lub ozdrowienia, ani wykonywania testów na COVID-19.
Tranzyt przez inne kraje na trasie do Chorwacji Osoby przyjeżdżające do Chorwacji z Polski trasą, która przebiegała przez kraje spoza UE lub strefy Schengen, powinny udowodnić, że tranzyt odbył się bez zbędnego zatrzymywania.
Tranzyt przez Chorwację Osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (obowiązuje 12-godzinny limit czasowy) są zwolnione z obostrzeń. Przekroczenie limitu 12 godzin skutkować może poważnymi karami finansowymi.
Wjazd na terytorium Albanii jest możliwy bez żadnych ograniczeń (nie ma potrzeby okazywania certyfikatów szczepień, certyfikatów ozdrowieńca, ani wykonywania testów na COVID-19).
Najnowsze oferty na twojej skrzynce e-mail? Zapisz się!
Ta strona używa cookies w celu poprawnego funkcjonowania i w celach statystycznych. Dowiedz się więcej o plikach cookies i zmianie ustawień w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.